Caera
Caera
68ab2daa6098a89eab2e66ff8caaeac0.jpg
Portrayed By: Olga Kurylenko
Status: Alive
Age: 28
Role: ?
Theme Song: -
Land: North Britannia
Worships: Morrígan

Who is Caera?

History

Unknown

***
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras neque tellus, scelerisque non feugiat in, ullamcorper nec augue. Donec vitae elit quis lacus imperdiet ullamcorper. Phasellus iaculis augue ut nunc faucibus pulvinar. Maecenas dignissim tincidunt lacinia. Morbi pellentesque molestie ultricies. Nunc dictum varius massa, ut pharetra est tristique at. Fusce nec laoreet eros. Fusce odio justo, faucibus in viverra vitae, gravida ut est. Maecenas tincidunt, est sit amet lobortis laoreet, augue dolor luctus magna, id cursus nunc erat eu metus. Maecenas metus sapien, convallis sit amet aliquet vitae, dictum in magna. Mauris sit amet elementum nisi. Suspendisse potenti. In feugiat pulvinar mi quis rhoncus. Vestibulum et lobortis lorem.

Nullam nisl quam, hendrerit nec suscipit eu, ultrices quis urna. Sed posuere laoreet consequat. Donec condimentum arcu eu lorem convallis et tincidunt libero porttitor. Nulla quis diam lacus. Nullam commodo, nunc dignissim semper molestie, ante purus sagittis metus, at egestas nulla tellus nec nunc. Aliquam erat volutpat. In adipiscing mollis est, eget laoreet turpis imperdiet quis. Proin congue egestas condimentum. Mauris posuere accumsan sagittis. Cras bibendum, sapien vitae hendrerit placerat, diam velit facilisis elit, quis sodales tellus eros eget lectus. Donec lorem lacus, fringilla nec aliquet ac, scelerisque vel quam.

Personality

Enigmatic.

Essentials

LP: ?
DP: 5
XP: 0
Fame: 70

  • Strength: 0
  • Dexterity: 0
  • Constitution: 0
  • Intelligence: 0
  • Perception: 0
  • Willpower: 0

Useful Information

Initiative: +5
Perception Check: +6

Maneuvers

MANEUVER BONUS BASE DAMAGE NOTES
Dodge +12 - -
Weapon +12 36 Slash/Stab